Monday, 29 July 2013

July Contest 3 : Birthday Contest


Assalamualaikum

Kedebakkk*bunyi tempek banner

Setelah membuat research sikit. Soooo inilah jawapan syiera. Entah betul ke idok yeee.
  • Soalan - soalan July Contest 3 : Birthday Contest
  • Siapakah ak?
Ahmad Shafawi Bin Dzulkefli. Seorang lelaki. Ehhh, seorang anak teruna kepada ibu ayah beliau. Seorang blogger. Anak jati Perak sekarang tinggal di Lahat. Pelajar jurusan computer science UiTM Seri Iskandar
  • Berapakah umur ak?
Setelah dicampur tolak darab bahagi dan tambah balik jawapan diaaaa 21 tahun. Adik rupenya yee. Hai adik ^^ /
  • Apakah nama panggilan ak?
Awie. Bukan penyanyi awie tuh. Tak pun nama lagi kecik Awi.

Hentam saja lahai. Hahahaha haa ni rupenya blogger ni. Kemain berbaju melayu serba biru elektrik.
Terjah la pesbuk beliau kat sini >>> Mai mai
curik daripada pesbuk dia. 
Okay selang sebaris..... 

HAPPY BIRTHDAYYYYYY SHAFAWI !!!!

Semoga panjang umur. Murah rezeki selalu. Harapan akak, adik dapat segala yang adik impikan tahun ni, tak pun tahun depan @ bila-bila la kan. Semoga kesihatan dipelihara selalu oleh Allah SWT. Tapi sakit sekali sekala pun takpe jugak. Kifarah dosa. Last sekali selamat hari raya puasa. Hari kemenangan untuk kita semua. Semoga hari raya di Perak meriah. Duit jangan lupa bagi. Okay tak kaitan.
 
Hadiah tak dak nak bagi. Akak bagi kucing menyanyi lagu birthday la ek. Sumpah dia menyanyi. Torai tengok. HAHAHAHAHA Harap ada rezeki nak menang walaupun merepek ja lebih. Assalamualaikum.


TAMAT 30 JULAI 2013









No comments:

Post a Comment

 

Copyright © 2016 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page