Sunday, 6 April 2014

Cantiknya Kedah !






Ini gambar di kampus syiera, UiTM Kedah. Subhanallah cantik sangat. Dulu seriously tak da orang nak lepak, duduk-duduk kat kawasan ni. Sebab betul-betul tepi jalan. Tepi sikit kolej siswa. Hehe sekarang dah jadi musim bunga ramai pulak yang lepak. Hmm bestnyaaa. Sayangnya syiera di Selangor sekarang. I miss my campus life. Macam bunga sakura kan?




4 comments:

  1. Wah... Mmg cntik... Subhanallah...

    ReplyDelete
  2. subhanallah..indahnya..memang cantik..dalam perjalanan pulang ke uitm shah alam pun kita boleh nampak bunga mcm ni dekat laluan area bukit raja ke shah alam..memang canti..tak perlu ke jepun untuk melihat musim bunga..

    ReplyDelete
  3. wahhhh hehehe alor setar pun berbunga2.. hihi kalah bunga awek kat sini.. cantik lagi bunga ni hehehe..

    pineng pun dah berbunga2 dah :D

    ReplyDelete

 

Copyright © 2016 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page