Saturday, 27 February 2016

Sabun Bidara Plus Solusi Terbaik Masalah Kulit (Review)



Assalamualaikum

Kali ni syiera berkesempatan untuk mencuba produk berasaskan semula jadi yang semakin mendapat permintaan yang tinggi di Malaysia mahu pun di luar negara. Produk apa ni? Haa.. jeng jeng.. produknya adalah Sabun Bidara Plus.

Inilah rupanya bentuk sabun tersebut

Apakah Sabun Bidara Plus?
Sabun bidara plus merupakan sabun yang diperbuat daripada bahan-bahan semulajadi terpilih. Sabun ini boleh digunakan bagi menggantikan sabun yang biasa kita guna. Jadi, yang mana dok guna sabun lain tu tukar sekarang ! Hihi gurau je.

Kandungan Sabun Bidara Plus?
Tak perlu nak pening kepala sebab apa? Sabun ini adalah bebas 100% daripada bahan kimia. Tak percaya tengok bawah ni:

  • Minyak bidara
  • Minyak zaitun
  • Minyak kelapa
  • Minyak habatus sauda
  • Minyak shea
  • Minyak koko

Siapa Yang Memerlukan Sabun Bidara Plus?
Haaa.. mereka yang mempunyai masalah seperti dibawah ini digalakkan untuk menggunakan sabun ini sebagai sabun harian kalian

  • Masalah jerawat dan jeragat
  • Masalah kulit kering
  • Kegatalan atau ruam
  • Ekzema atau psoriasis
  • Masalah perhubungan suami isteri
  • Kesukaran untuk tidur
  • Sering diganggu/ditindih ketika tidur
  • Badan lesu dan letih

Keistimewaan Sabun Bidara Plus

100% minyak yang digunakan bebas kimia daripada paraben, SLS, ALS, pewarna dan pewangi tambahan. Hampa tau kan kalau ada bahan macam ALS tu memang tak elok kesannya terhadap kulit. Selalunya digunakan dalam syampu, sabun pencuci toilet dan sebagainya.

Mampu merawat masalah gangguan sihir atau jin. Bunyi pun dah menyeramkan. Tapi sebagai umat Islam kita mesti percaya dengan wujudnya makhluk halus yang kita sendiri tak dapat lihat dengan mata kasar. Sedikit sebanyak sabun unik ini mampu mengurangkan masalah gangguan saka, sihir dan sebagainya.

Menghilangkan masalah bau badan. Haa.. kadang-kadang masalah bau badan memang menjadi punca keyakinan diri kita terjejas. Lebih-lebih lagi kalau karier individu yang mana memerlukan beliau untuk berjumpa selalu dengan klien. Mesti rasa kurang selesa kan kalau badan berbau?

Mengatasi masalah kulit berjerawat dan jeragat. Rata-rata pendapat ramai mesti mempunyai masalah jerawat kan. Tahu tak minyak zaitun sangat baik untuk merawat masalah kulit? Betul. Ia mampu mencerahkan kulit muka dan badan.

Merawat masalah kulit seperti ekzema, kegatalan, ruam dan sebagainya. Yang mana ada masalah kulit ni memang disarankan untuk menggunakannya. Sebab apa? Sebab syiera dah guna dan terbukti berkesan.

Testimoni Syiera
Syiera ni boleh dikatakan ada masalah kegatalan kulit sejak daripada kecil lagi. Selalu sangat jadi dekat celah jari jemari syiera yang tak berapa nak runcing ni. Kadang-kadang rasa malu dan segan nak bersalam dengan orang. Tapi sekarang tak lagi, hanya seminggu sahaja syiera cuba, hasilnya sangat menakjubkan. Memang berkesan. Kulit lama dah mengelupas. Jari dah tak gatal. Tengok gambar bawah ni.



Taraa.. magik tak? Alhamdulillah, suka sangat dengan hasilnya. Selain merawat masalah kegatalan kulit, syiera perasan macam kulit tangan syiera semakin cerah. Sebelum ni, sunburn sikit sebab syiera banyak terdedah dengan aktiviti luar. Tambahan pula, cuaca sekarang sangat panas.

Testimoni Pengguna Lain
Terdapat ramai pengguna produk memberi feedback positif. Rata-rata pengguna sangat berpuas hati dengan produk ini.





Okay, sekiranya hampa berminat untuk mendapatkan produk terbaik ini bolehlah segera menempah di maklumat di bawah ini.

Selain itu, yang mana berminat untuk menjadi pengedar atau pemborong Sabun Bidara Plus juga boleh menghubungi nombor tersebut. Antara kelebihan ejen atau pemborong, marketing assist daripada pihak HQ, marjin keuntungan yang tinggi dan sebagainya.


Whatsapp/Hubungi : 019 263 5500
Whatsapp/Hubungi : 019 263 5500
Whatsapp/Hubungi : 019 263 5500

Atau layari 


Facebook : Sabun Bidara Plus
Instagram : Sabun Bidara Plus

Harga sekotak : RM35

TEMPAHLAH SEKARANG !!





4 comments:

 

Copyright © 2016 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page